torsdag 4 augusti 2011

Världens finaste beröm!

Något av det absolut roligaste jag vet är när folk hör av sig och har köpt saker jag tillverkat i andra, tredje hand och är glada över mina produkter.
Det blir liksom annorlunda mot de kunder som köper direkt från mig. De har ofta gjort ett medvetet val att köpa just min produkt och det blir jag väldigt glad och stolt över.
De som köper mina produkter i begagnat skick ger mig ett annat värde. Dels värdet av att mina saker lever vidare, att de håller för flera användare, dels att mina produkter attraherar även de som inte direkt valt sytt och gjort.

Detta mail fick jag nyligen som gjorde mig alldeles varm!

"Jag kom över den via en second hand-butik och är toppennöjd, wow vad smart och bra den är! [...]
Det är ju en rejäl toddlerhybrid i alla fall och den har alla egenskaper jag vill ha. [...]
Provade att bära den som ryggsäck och det gick hur bra som helst! Den är verkligen stooor, vilket också är toppen med tanke på att jag vill kunna bära med den länge. Extra plus för vaddering längst ut i kanten på panelen där benen sticker ut, plus en liten ficka som sitter där fram bredvid spännet."

Camilla Ö L

Tandembärning
- perfekt att kunna när man har tvillingar






Hybrid med retropanel



















Tack så jättemycket Camilla för bilder och recensionen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar