måndag 16 januari 2012

Vad vill du se hos Sytt och Gjort?

Ja, snön kom - och den gick. Han ni inte med att få er beställning på  mössa under förra veckan? Eller missade du kanske kampanjen helt? Se till att gilla Sytt och Gjort på facebook för att vara säker på att inte missa några erbjudanden framöver!

Efter ett år på lite lågfart ser jag nu framåt med friska tag!
Det jag funderar på nu är, vad förväntar sig mina kunder - alltså ni - att jag ska pyssla med?
De som är bäst på att besvara den frågan är ju självklart ni bloggläsare - kunder, facebookgillare och återförsäljare.

Finns det kanske intresse för ett nyhetsbrev? Hör gärna av er till mig vad ni i så fall skulle vilja att det innehöll!

Jag jobbar på att gå igenom hemsidan då många bilder har slocknat för mig - jag är medveten om det, men hör gärna av er om det är något som ser konstigt ut.

Jag har också blivit medveten om att sidan kan bete sig lite konstigt på Mac - efter att vi själva införskaffat detta nyligen. Jag funderar på hur detta ska lösas - utan att lägga mer tid på det än nödvändigt. Kanske kommer det ett ansiktslyft under vårvintern av den orsaken.



Och kom ihåg - även om det är mörkt och kallt nu så går vi mot ljusare tider och rätt som det är hittar vi årets första nyckelpiga - och då vet vi att sommaren står för dörren!






/Sandra Eliasson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar