onsdag 8 december 2010

God Afton!

Man inser när man sitter och "bara" ska fixa det sista på kvällen att det sällan blir så "bara". Allt tar så mycket längre tid såhär dags.
Så nu lägger jag ner för idag!

Dagen inleddes med projekt städning och värme - bägge lika välbehövliga!
Så nu ska väl arbetsrummet vara redo för fotografering snart - det har ju utlovats men inte blivit av.
Elementet i arbetsrummet är inbyggt bakom en hyll/förvaringsvägg - som är nödvändig men det gör ju
att man inte vågar sätta igång det. Så, för att inte förfrysa i min källarlokal så tog jag ner elelementet. Inte värdens mest ekonomiska lösning - men bättre än en brasa på golvet i alla fall!

Dagen gick vidare med allehanda projekt - mest spännande kanske en boddy i storlek 110 som ska vara så besvärlig som möjligt att knäppa upp för brukaren.

Tja, jag har gnuggat mina grå ihop med mamman om detta projekt och jag tror nog att det blev väldigt bra!
Bilder kommer imorgon med lite mer tankar kring detta projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar