fredag 7 maj 2010

Lördagen inställd.

Dels flaggar smhi för nederbörd - vilket jag inte har utrustning för att skydda mig mot. Och dels har en av mina företagarkollegor blivit nobbat - hon får inte vara med - trots att hon från början hade plats. Sådant gillar inte jag och tappade lusten för arrangemanget faktiskt när jag fick reda på det! Så jag jobbar vidare med annat! Just nu sitter jag med dreggellappar - i velour och fleece denna gången, för de barn som VERKLIGEN dregglar! Bilder kommer i em när de är renklippta och klara!

Sedan har jag fått förfrågan om shoppingkassar.
Såklart kan jag ju inte göra att som alla andra utan ska ha någon annan lösning.
Jag har länge funderat på att förstora upp knotbagsen till modell väska. (nej, jag gillar inte ordet knotbag det är inte särskilt beskrivande - men har inget bättre på lut - har du?)

I alla fall så har jag nu en första prototyp klar av shoppingkasse i knotbag modell - som sagt, bara en första prototyp, all in progress, så häng inte upp er på trassliga kanter och fantastiska materialval ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar